cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
cancel
541
Views
0
Helpful
0
Replies

Cisco HD 720-422

r-ferez
Level 1
Level 1

Bonjour,,

Je me permets de sollicité votre aide car depuis peu le micro de mon Casque Cisco 722-400, ne fonctionne plus. J'ai installé l'application "Cisco Accessory Hub", et "Cisco Headsets Mobile" pour m'aider à mettre à jour mon périphérique, idem avec l'application "Webex" mais sans résultat.

Les applications m'indiquent que mon périphérique est bien à jour, mais le problème de son sortant persiste. Dans mes réglages, le son sortant et bien sélectionné sur l'adapter USB couplé au casque, sur l'application Webex et "Paramètre => Son" de Windows. 

(La réinstallation du périphérique du son ne m'a pas aidé.)

Hello

I'm asking for your help because the microphone on my Cisco Headset 722-400 has recently stopped working. I installed the "Cisco Accessory Hub" and "Cisco Headsets Mobile" apps to help me update my device, as well as the "Webex" app, but to no avail.

The apps tell me that my device is up to date, but the problem with the outgoing audio persists. In my settings, outgoing audio is selected on the USB adapter paired with the headset, in the Webex app, and in "Settings => Sound" in Windows.

(Reinstalling the sound device did not help.)

0 Replies 0