custom.ribbon_feed
annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 
cancel
391
Visites
0
Compliment
3
Réponses

SRST Configuration on cube router with sip connection to ITSP

zahraforghani
Level 1
Level 1

HI Guys

I have a 2921 router for Outgoing calls to itsp with sip connection.

this router is Voice Gateway and Data Gateway for SIP Ip phone

i want to configure srst for those ip phone on this router but when connection lost with cucm srst does not working.

 I dont know.is this result for Sip trunk to itsp Or no? because when I enable srst Configuration on other router with out SIP Trunk is ok.

PLZ Help me for this discussion

tnx a lot

3 RÉPONSES 3

Bonjour,

Pourriez vous poster la configuration du 2921 (en enlevant les éléments confidentiels) ?

Bonne journée

*** Obtenez des réponses techniques plus rapidement : Vidéo (15 min. fr) Visitez mon Blog technique. ***

Tnx for your attention

I encourage you to read the following document about co-locating SRST and CUBE. The recommendations include creating voice class tenant to separate the voice service voip and sip-ua commands for the two functions.

Cisco Unified SRST Administration Guide - Unified SRST and Unified Border Element Co-location 

Maren

------------------------------------------------------

Je vous encourage à lire le document suivant sur la colocalisation de SRST et CUBE. Les recommandations incluent la création d'un voice class tenant pour séparer les commandes voice service voip et sip-ua pour les deux fonctions.

Guide d'administration Cisco Unified SRST - Colocalisation du SRST unifié et des éléments de bordure unifiés
(Je suis désolé. Je n'ai pas de lien vers la version française de ce document.)

Maren