annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 
cancel
639
Visites
0
Compliment
6
Réponses

Switch heat dissipation

JMSA
Level 1
Level 1
Hi, 

Is it possible please to send me the heat dissipation and power consumption of a 24 port IP switch? Same question for a 48Port one.

Thank you,

6 RÉPONSES 6

balaji.bandi
Hall of Fame
Hall of Fame

waht device model of the switch ?

BB

***** Rate All Helpful Responses *****

How to Ask The Cisco Community for Help

willem-SA
Level 1
Level 1

I have a  ie-3300-8t2s-e

Bonjour,

Peut être vous pouvez regarder dans ce document spécifications cliquez-ici Mais attention il y a des switchs POE:

Vous devez choisir le type exact avec les options qui sont données puis tenir compte du budget POE (et cela dépend de ce que vous mettez sur le switch comme équipement POE).

Là vous avez tous les chiffres nécessaires pour faire ce calcul.

*** Obtenez des réponses techniques plus rapidement : Vidéo (15 min. fr) Visitez mon Blog technique. ***

Thank you for your prompt response.
The table seems to indicate how to calculate the maximum power the unit will draw from the supply or maximum supply to the loads - this is not the value we are interested in.

In providing these loads, some energy is lost due to internal inefficiencies, and this ends up as heat inside our certified enclosure. So, we need to know what the switch's efficiency or internal power dissipation is, to quantify this heat source.

Do you have this information on your devices?
IE-3300-8T2S-E is our model.

Je vois. Pouvez vous communiquer :

- un plan physique à propos de cette installation. Et les caractéristiques thermiques des différents éléments

- un plan de raccordement avec les différents équipements connectés en amont et en aval (et leur consommation*)

- un show inventory ou une description exacte des modules et interfaces équipant le IE-3300-8T2S-E.

(* la dissipation est fonction de la charge finale)

*** Obtenez des réponses techniques plus rapidement : Vidéo (15 min. fr) Visitez mon Blog technique. ***

Can we calculate with the maximum load please, say 480W
Regards