cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
cancel
2979
Views
2
Helpful
11
Replies

Packet tracer activity problem

Estevaojafett
Level 1
Level 1

Hello everyone, forgive the English, but I'm using the translator.
I have an activity in Cisco Packet tracer, but I can't finish it due to the lack of "correct username", someone who knows how to solve it can help me please.

1 Accepted Solution

Accepted Solutions

@Estevaojafett 

Dei uma olhada no exercicio e acredito que existe uma falha de execução  porque as configurações estão todas corretas e é possível acessar o router da maquina de TI por SSH.

A unica coisa que eu não vi consigurada foi "line con 0" mas eu consigurei e continuou dando erro.

Eu acredito que possa ser algum Bug no exercicio.

View solution in original post

11 Replies 11

Martin L
VIP
VIP

you can attach PT file here but it must be in a zip format.

Regards, ML
**Please Rate All Helpful Responses **

Hi Martin, follow file in aattach.

can you please help me with this packet tracer lab I have configured some of it I would appreciate it if you could finish it off for me. Thank you.

Ola @Estevaojafett 

Esses execicios constumam ter falhas mesmo. Verifica se voce salvou a configuração no roteador com "wr". Qualquer coisa anexo o arquivo pkt aqui. Voce precisa zipar ele primeiro.

E aí Flávio tudo bem?
Segue em anexo os 2 arquivos com problema, obrigado pela ajuda.

@Estevaojafett 

Dei uma olhada no exercicio e acredito que existe uma falha de execução  porque as configurações estão todas corretas e é possível acessar o router da maquina de TI por SSH.

A unica coisa que eu não vi consigurada foi "line con 0" mas eu consigurei e continuou dando erro.

Eu acredito que possa ser algum Bug no exercicio.

Muito obrigado Flávio, infelizmente tem algumas atividades com problema a qual impede de conseguir o selo, como no caso "Network Essencial", realizei todas as atividades, mas tem algumas que por algum erro não permite avançar e acaba por impactar os selos.

Isso acontece bastante. Vejo muito exemplos por aqui.  Mas pelo menos voce absorveu o conceito. Tenta justificar com seu instrutor e boa sorte bons estudos.

TotallyTodd
Level 1
Level 1

Anexe totalmente o arquivo do rastreador de pacotes ou capture a imagem da configuração em execução! 

Hello TotallyTodd, attached is the file that presents the failure.

TotallyTodd
Level 1
Level 1

There is no bug, it says to use a level 15 encrypted password, which is actually a secret, not a password.. username Admin1 privilege 15 secret Admin1pa55 totally! 

' Create a user Admin1 with a privilege level of 15 and use the encrypted password of Admin1pa55.'

Review Cisco Networking for a $25 gift card